ข้อมูลเบื้องต้นของกิจกรรม
รูปแบบกิจกรรม
กิจกรรมในสถานที่จริง ไม่ค้างคืน
July 5, 6 -12 -13 2025
วันที่จัดกิจกรรม
เสาร์ 5 กรกฎาคม 2568 - อาทิตย์ 13 กรกฎาคม 2568
วันที่รับสมัครวันสุดท้าย
พฤหัส 3 กรกฎาคม 2568 (ปิดรับสมัครทันทีเมื่อมีผู้สมัครครบตามจำนวน)
จำนวนที่รับ
30 คน
ค่าใช้จ่าย
3,500 บาท (จ่ายตอนสมัคร)
คุณสมบัติ (ระดับการศึกษา/ช่วงอายุ/อื่นๆ)
ม.ปลาย / นักศึกษาที่สนใจสามารถสมัครได้ / วัยทำงานก็สามารถสมัครได้ (ปีการศึกษา 2568)
อายุ 15 ปี ขึ้นไป, GED
สถานที่จัดกิจกรรม
Knowledge Exchange Center (KX) (อยู่ตรงไหน?)
กิจกรรมนี้จัดโดย (ติดต่อผู้จัด คลิกที่ไอคอนด้านล่าง)
คณะสถาปัตยกรรมศาสตร์และการออกแบบ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
เพิ่มเติม
คำอธิบายกิจกรรม
Want to learn how to design an experience?
✏️ Most actions you take throughout your day are usually a designed experience, whether it is ordering delivery, taking the train or using social media on your phone. Well-designed experiences can clearly improve our quality of life while the other causes inconvenience. In this modern day, service design is something essential yet often overlooked in many different industries.
🎓 Join our 4-day UX Bootcamp and discover how to design experiences people love.
Hosted by SoA+D, this course will be ran by a Japanese company that designs digital solutions for many well-known companies like UNIQLO, AEON, HONDA, Japan Airlines, Samyan Mitrtown, and more.
🔥 You’ll dive into:
🔍 User research & empathy
🧠 Ideation & prototyping
🗺️ Customer journey mapping
🎤 Final team presentation (with pro feedback!)
📍 KX Building (BTS Wongwien Yai)
🗓️ July 5, 6, 12, 13 | ⏰ 9:30–17:30
🍱 Includes lunch, snacks, textbook & certificate (30 hours)
🚨 Spots are limited—don’t miss out.
https://forms.cloud.microsoft/r/GSP8iTN6gj
**The bootcamp will be taught entirely in English.**
For more information
instagram : @weekend.university
facebook: Weekend University
Line: @weekend.u